2017. október 11., szerda

Mi bűnösök Kérünk téged, hallgass meg minket!



Mi bűnösök 
Kérünk téged, hallgass meg minket!



Imádkozni, imádni. Vajon, nem használ többet az imádata, mint imámban együgyű kéréseimmel ostromolni? Többet kérhetek-e, szabad-e kérnem magamnak, mint a mindennapi kenyér, és bűneim bocsánata? Azon túl, ugyan, nem gyengeségem, erőtlenségem, önzésem és lelki szegénységem az, amit kérek? De, mert Isten mindennél jobban tudja, mi válik javunkra, és országának javára! Amit úgy is megad, mert jobban szeret, mint én szerethetném magamat, vagy másokat, illetve teremtésének bármely apró porszemét!
Tulajdonképpen az, ahogy én szerethetek, az csupa önzés, és önmagam hiányának kielégítésére irányuló, gyarló emberi megfeleltetési vágy. Hogy tudnék én úgy szeretni, olyan szabadon, és minden feltétel nélkül bizalmat árasztani, mint ahogy engem szeret az Isten!
Nem maradhat számomra más, mint az, hogy hálát mondok Neki, áldom Őt, és dicsőítem, imádattal, féltőn, hogy szeretetében szüntelenül megtartani méltóztasson, ahogy szeretteimet is! Miközben örömömet és békémet találom meg Benne! Legyen áldott! Ámen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése