2017. november 24., péntek

Együtt vigadó angyalok Könyörögjetek érettünk!



Együtt vigadó angyalok
Könyörögjetek érettünk!


 
Meghirdetésre került a húszezres Szentségimádás. E világ gondolkodásában ez valóban úgy hangzik, hogy csak a mennyiség számít. Demonstrálhassuk az erőnket, vagy valami olyan dolgot, ami bennünket übermenschekké tesz. Ugyanakkor, a mai evangélium segíteni akar, hogy józanésszel, az odafenn valók észjárásával gondoljunk erre a történésre.
A meghirdetett gondolat mentén keressük a kapcsolatot az eseménnyel. Ne engedjük magunkban eluralkodni evilági gondolkodásunkat. Most ne!
Így szól a meghívás: A Király! A Királyod? Ugyanakkor az esemény időzítésének is van jelentősége: Krisztus Király ünnep előestéjén hívnak bennünket egy közös imádságra! Hogy Istent dicsőítsük, imádjuk, „egy időben, de különböző helyszíneken imádhatjuk Jézus Krisztust, a Királyt.”
„Arra gondoltam, hogy ha ma kellene királyt választanom, én csak olyan királyt választanék, aki örök életet tud adni. Jézus nemcsak meghalt, de feltámadt a halálból, és köztünk maradt az Oltáriszentségben. [...] Gyere, és imádjuk együtt a világmindenség királyát, az Oltáriszentségben köztünk élő Jézus Krisztust. [...] Bízom benne, hogy a 2020-as eucharisztikus világkongresszusra készülve összegyűlünk húszezren - nem egy helyen, de egy időben..." - biztat Fábry Kornél a kongresszus YouTube-csatornáján közzétett videóban.
Hitelesnek tartom a felhívást? Hitelesnek tartom a meghívót? Ez rajtam áll! Én, hogy állok hozzá ehhez a meghíváshoz? Tudok elvonatkoztatni minden más értelmezéstől, értelmezőtől, és egészen átadni magam annak, amiről szól a felhívás?
Ki kell iktatnom minden más vélekedést, megszólalást, megszólítást, megszólalót, ami, és aki eltéríteni próbál engem attól a szándéktól, hogy személyes öröm, dicséret, áldás, és tisztelet legyen bennem Isten iránt, Krisztus iránt, aki Isten Igéjét, Igazságát közvetíteni akarja számomra, azért, hogy engem elvezessen személyesen, Istennel közösségre! Ráadásul, számomra, katolikus keresztény számára, megadja azt a tárgyi és evilági kegyelmet is, melyet a szentségek kegyelmi ajándékai kívánnak hordozni, a Szentlélek erejében! Mert hitem nélkül spongya vagyok. Engem a Lélek akar éltetni, a test – a testiség szava - nem képes szolgálni azt, amire Isten szán engem! Emberi méltóságomra, istenmivoltomra Te vezess engem Krisztus! Ámen



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése