2014. január 31., péntek

2014.01.31. péntek



Evangelii Gaudium – az evangélium öröme!

2014.01.31. péntek

Akik Krisztust választják, azoknak mit üzen?

Örök tervek alapján gondolkodom. Atyám akarta, örömmel elfogadtam, hogy a teremtett világba lépek és emberként is fogok élni a földön a történelem bizonyos szakaszában. Lesz emberi testem és emberi lelkem, úgy, mint nektek, csak emberi személyem nem lesz, mert Isteni Személy maradok. Az emberi bűnök jóvátételét is elvállaltam, mert hiába próbálkoztam azzal, hogy megjavítalak benneteket, nem sikerült.Ezért szenvedtem oly sokat és haltam meg keresztre feszítve értetek. Mondhatnám, megfizettem értetek. A Megváltótok vagyok. A mennyei boldogságba is be akarlak vinni benneteket, bezárt kapuját kinyitottam nektek, ezért mondják, hogy Üdvözítőtök is vagyok. Én vagyok a jó Pásztor. Amikor a földön éltem, azon a vidéken óriási rétek voltak, és azokon bárányok legelésztek. Az őket irányító, támadásoktól, megvédő embereket nevezték pásztoroknak. Amikor hozzám jött sok-sok ember, úgy láttam, nekem is efféle dolgom van velük, mint a gyámoltalan bárányokkal a pásztornak, mert nekem a gonosz lelkekkel szemben kell megvédenem a bennem bízókat.Rendeltem melléjük most élő férfiakat, hogy látható őrzőik is legyenek.Pápának,
püspököknek, papoknak hívják Őket,akik a helyetteseim.Lelkipásztorok.

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése