2019. április 2., kedd

Az Erősség Szentlelke – II. János Pál pápa mindennapos imája



Az Erősség Szentlelke – II. János Pál pápa mindennapos imája

1980-ban II. János Pál pápa a Karizmatikus Megújulás egyik közösségének személyes vallomással hívta fel a figyelmét a Szentlélek iránti mindennapos imára, melyet saját életében tapasztalt meg.

„Kicsi koromban tanultam meg imádni a Szentlélek Úristent. Tizenegy éves voltam, amikor az iskolában sok gondom volt a matematikával. Szomorú voltam emiatt és elmeséltem Édesapámnak, aki válaszként egy imakönyvet adott a kezembe, és rámutatott a Veni Creator Spiritus himnuszra, majd így szólt: „Fiam, imádkozd ezt minden nap, és meglásd, Ő segít megérteni a számtant is!” Imádkoztam is, minden nap lefekvés előtt, immár több, mint 40 esztendeje és valóban láttam, mennyit segített nekem a Szentlélek Isten. Ahogy Édesapám mondta”.
Veni, creátor Spíritus,
mentes tuórum vísita,
imple supérna grátia,
quae tu creásti péctora.

Teremtő Lélek, jöjj közénk,
látogasd híveid szívét,
töltsd malaszttal a kebleket,
melyeknek alkotója vagy.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése