2017. május 15., hétfő

Isteni Irgalom, akit az emberiség elnyert a keresztség és bűnbánat szentségében Bízunk benned!



Isteni Irgalom, akit az emberiség elnyert
a keresztség és bűnbánat szentségében
Bízunk benned!


A hiábavaló dolgai az embernek időről időre változnak, míg Isten állandó, és örök! Éppen ezért Isten felülmúlni kész minden hiábavalóságunkat! Ezért mondja, így érti Jézus azt, hogy „aki szeret engem”. Mert elfogadnom, és megengednem, vagyis Isten szeretetével szövetséget kötni, ajánlatát elfogadni, nekem, az Embernek kell! Isten ismer engem, tudja és ismeri hiábavalóságaimat. Ennek ellenére, vagy úgy is kifejezhetem, hogy éppen ezért noszogat, figyelmeztet, és szüntelenül nekem ajándékozza, ajánlja szeretetét, hogy hiábavalóságaimból kivezessen a helyes útra, mely elvezethet a Vele való közösségre. Isten szüntelen keresi és vágyakozza az Emberrel, velem, a közösséget!
Elfogadni és megtartani! Ragaszkodni és hűségesnek maradni Krisztushoz, ez az út számomra, az egyedüli út! Ez lebegjen szemem előtt, ez hangozzon bennem szüntelen: „Atyám is szeretni fogja őt, hozzá megyünk, és lakóhelyet veszünk nála.” – ha hallgatok és megtartom Jézus tanítását! Ezért próbálok Jézussal mindig közösségben lenni. Segíts engem Istennek Szent Lelke, Krisztusra kérlek! Ámen

  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése