2017. augusztus 24., csütörtök

Aki minden szál hajunkat is számon tartod Irgalmazz nekünk!



Aki minden szál hajunkat is számon tartod

Irgalmazz nekünk! 


Amit ma látni enged nekem Isten, az még nem minden! A hit és a remény szülötte vagyok. Hogy higgyem Isten hatalmát, mindenhatóságát, végtelenül hatalmas, irgalmas szeretetét, és reményem ne fogyjon el arra, jónak való vagyok, és lehetek – Isten szemében!
Natanael egy ember sokunk közül. Én is egy vagyok, mindannyian egy – és az egyetlen - sokunk közül. Akik mind Istenhitben és reményében született e földre. Mert bennünk van reménye arra, hogy felépülhet Isten országa, mert a szeretet erejét táplálja bennünk Isten! Mi nagyobb bizonyíték rá, mint az, hogy ma is kaptam életre erőt, élek! Új napra virradtam, ahogy Te is.
Egy mai hírben azt olvasom, hogy meghalt egy 49 éves ember, akinek halála sokakat fájdalommal tölt el. Tegnap még volt, ma már nincs. Élete múlté lett. Bizony, fel kell ismernem, hogy a mindennapok változást hoznak az életemben. A mulandóságba sápadt bele a tegnap, számomra. De, vajon valaki számára lett a tegnapomból olyan érték, mely számára remény a mában? Vagy, mi élteti bennem a reményt a mában, arra, hogy azt mondhassam, valaki számára fontos vagyok, lehetek ma?! Értékes vagyok, ha élek! Mit jelent számomra az Élet? Értékessé lehetek én az Élet számára? Mert az Élet, valójában az, amiben nekem, magamnak is részem van, sokakkal, másokkal közösségben.
Jézus azt mondja Natanaelnek, hogy „nagyobb dolgokat fogsz majd látni ezeknél”. Majd azt mondja, hogy valami olyan dolgot láthat meg, amiben hitében és reményében megerősödhet. Ha! Azt a hitet, és azt a reményt, mellyel most bírhat, nem hagyja veszni. Amikor Jézus Krisztusról itt elmélkedek, akkor azért teszem, mert nem akarom veszni hagyni hitemet, reményemet, mely Istenben van, Istenből van, és Istenért való! A teljességemre törekszem, a tökéletességre törekszem, abban a hitben, hogy Isten a teljesség, a tökéletes, éppen ezért egyedül Vele és Benne érhetem el a magam számára. Általa, Aki a maga teljességét megosztani kész azzal, aki arra vágyakozik, és azért éli az életét. Éppen ezért hiszem, Krisztust, a Kinyilatkoztatót, Aki kinyilatkoztatni kész számomra Istent, mert Ő Isten Fia! Ámen



  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése