2016. május 3., kedd

Áldozás utáni ima



Áldozás utáni ima


Krisztus lelke, szentelj meg engem! Krisztus teste, üdvözíts engem! Krisztus vére, ihless meg engem! Krisztus oldalából kifolyó víz, tisztíts meg engem! Krisztus szenvedése, erősíts meg engem!
Édes Jézus, hallgass meg engem! Szent sebeidbe rejts el engem! Ne engedd, hogy elszakadjak tőled! A gonosz ellenségtől oltalmazz engem! Halálom óráján hívj el engem, és juttass el magadhoz engem, hogy szentjeiddel dicsérjelek téged mindörökkön-örökké. Ámen.
Jézus karjai kitárva, hogy átöleljen engem, feje lehajtva, hogy megcsókoljon, lábai szorosan szögezve, hogy szabaddá tegyen engem. Vére kiöntve, hogy lelkemet mossa, szíve szélesen kitárva, hogy befogadjon engem. Akkor tudom, hogyan szeretett Jézus engem. 
(Teréz Anya)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése