2013. június 27., csütörtök

260. nap a Hit Évében.



Katekézis a Hit Évében

2013.06.27. csütörtök

A testvér hozzám tartozik

Amint a Szentháromság Személyei elszakíthatatlanul összetartoznak és benső, szentháromságos életüket élik abszolút boldogságban, úgy kell nekünk, embereknek is összetartoznunk egymással. Egymásért kell élnünk. Ismernünk kel Isten alapvető módszerét: azért teremetett bennünket családba, majd iskolai és munkaközösségbe, hogy érezzük, ott kell Istenre figyelnünk, mit akar itt és most rajtam keresztül küldeni embertestvérimnek. Azt akarja, hogy mindenki érezze meg ezt a boldogító tudatot, hogy én olyan tiszta és nagylelkű lehetek, mint Isten. Ő sem vár fizetséget, hanem viszonzó szeretetet. Nem kereskedőnek teremtette az embert, hanem teszem a jót a mellém rendeltekkel, ez boldogít engem, Isten pedig mással is küldi a nekem szükségeseket, de elsősorban saját maga akarja adni, hogy érezzem, Ő végtelenül szeret engem. Így vagyunk üdvösen, boldogságra teremtve már itt a földön is, és ennek lesz folytatása, betetőzése a mennyország.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése